reklama

zamyslenie na dnes

Nedávno ma počas jednej exkurzie zaujal krátky úryvok z diela Jozefa Cígera Hronského, ktorý je nadčasový, v podstate ako mnoho textov velikánov našej literatúry.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Modlitba nedostačí človeku, ani keď je najsmutnejší. Boh od človeka ani nežiada iba samú modlitbu. Modlitba utíši, ale poteší človeka najlepšie robota. Každá dobrá robota je i na oslavu Boha, ale i na posilnenie človeka, lebo má v nej svoj diel. Robota bez Boha stojí za málo, ale ani modlitba bez roboty nie je modlitbou. To som si tak napremýšľal, keď sa mi medzi ľudí nežiadalo, a zdá sa mi, nepremyslel som si zle. Nuž, to som chcel poradiť: skôr vás premrzí, čo vás mrzí, keď budete niečo robiť, a nie iba obsedúvať na tomto mieste." (Andreas Búr Majster)

Renáta Železňáková

Renáta Železňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Svojská učiteľka slovenčiny na základnej škole. Vždy usmiate žieňa stále plné ideálov:o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáDotyk múzySúkromné - iba mojeMoja práca - moja záľubaMoje školské deti :o)Moje najmilšie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu