reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Renáta Železňáková

Renáta Železňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Svojská učiteľka slovenčiny na základnej škole. Vždy usmiate žieňa stále plné ideálov:o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáDotyk múzySúkromné - iba mojeMoja práca - moja záľubaMoje školské deti :o)Moje najmilšie

reklama

Dotyk múzy

Báseň pre starkú

Renáta Železňáková

Báseň pre starkú

Asi ako každého aj mňa niekedy navštívi múza a vtedy sa rada hrám so slovami :o).........teraz som napísala kratšiu báseň pre starkú :o)

  • 30. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 084x
  • 0
zamyslenie na dnes

Renáta Železňáková

zamyslenie na dnes

Nedávno ma počas jednej exkurzie zaujal krátky úryvok z diela Jozefa Cígera Hronského, ktorý je nadčasový, v podstate ako mnoho textov velikánov našej literatúry.

  • 30. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 142x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu